Miu Miu presents their second Women’s Tales, a series of short films exploring the feminine love affair, MUTA directed by Argentinean Lucrecia Martel. Muta meaning both “mute” and “transformation”, is a beautiful and cryptic portrayal of an all-female world of symbolism, hidden meaning and intrigue. The set was taken place onboard a ship in a tropical sea featuring Miu Miu’s Fall 2011 collection and Noir sunglasses collection.