After a rough break-up, Elizabeth sets out on a journey across America, leaving behind a life of memories, a dream and a soulful new friend; a café owner–all while in search of something to mend her broken heart. Waitressing her way through the country, Elizabeth befriends others whose yearnings are greater than hers, including a troubled cop and his estranged wife and a down-on-her luck gambler with a score to settle.