Night Across the Street
Further proof that our older filmmakers are more in tune with the digital age than our younger ones. Ruiz's use of green screen, digital camera, and even fuckin' treadmills are admirable and put to use with intent. Ruiz and his contemporaries come from a tradition of film, that hands-on practice, and because of it, know how to treat the new mediums.