Adult film actress Sophie has decided to quit the business at twenty-three. Can she leave her adult alter ego, Nina, behind, and start a new life?.
Nina Roberts, born Sophie Malnatti, starred in over 150 porn films prior to writing the novel on which this semi-autobiographical film is based. Tackling themes ranging from drug addiction to bulimia, the film delicately follows the complex journey of a suburban girl working towards a better life.