Pauline at the Beach
Much conversation (it's Rohmer) about sex and relationships which 14 year old Pauline contributes to only occasionally. She wisely listens and observes until finally being sucked into the vortex of games played by the adults. Since it's Rohmer, everyone behaves relatively civilly and everyone emerges intact though a bit more damaged by life than at the start.