In the streets of Montreal, Marcel knows everybody and everybody knows him. Joseph, who’s trying to understand the secrets and mysteries of the macadam, just arrived. Since he had the opportunity to visit the Amsterdam prostitutes… (and came back broke!) He wins everyone’s affection.