River of Grass
Strike the second-rate, half-baked narration and this is a passable, feminist crime film in the tradition of 'Wanda.' As it is, it can't turn its amateur markings into virtues. Reichardt must have a scorched earth approach when it comes to new projects, because she went on to helm some of the noughties' most accomplished efforts in regional film-making. This one not so much.