Scoop
I´m sure I can watch it over and over again and it won´t taste like na old rubber joke. Like Scarlett Johansson described it, "Scoop’s a good old-fashioned Woody Allen comedy" and that´s what I like about it. Perhaps I´m a nostalgic lost case, but Allen's last critically non-acclaimed movies work on me like happiness pills.