In this documentary, AFI alumnus Daniel Raim explores the artistry and personalities of acclaimed production designers Robert “Bob” Boyle, Henry Bumstead, Harold Michelson and Albert Nozaki, along with master cinematographers Haskell Wexler and Conrad Hall.