Fritz Lang’s penultimate silent film, Spione (Spies), is a flawlessly constructed labyrinthine spy thriller. Hugely influential, Lang’s famous passion for meticulous detail combines with masterful storytelling and editing skills to form a relentless story of intrigue, espionage, and blackmail.