Sweet and Lowdown
This movie cracks me up so much. The screen shot of the moon part is histarical. As well as the moment when Emmett thinks Django is at his show and gets so nervous he flees. Then falls though the roof into that conunterfitters den. He gets enough to buy that freaking catillac!!