Take This Waltz
Michelle Williams continues to show her diversity and vulnerability in this intriguing new relationship examination. It looks at the space in-between wants, needs and desire in the transition from romantic love to mature love. Great colour palette and some beautiful moments. It's not without it's flaws but definitely well worth a look.