There are not as many overt surrealist moments, a fact that may render the film in the eyes of some to be less Buñuelian, but nonetheless, the little absurd moments and the smallest quirks tell us that we are, in fact, witnessing the director at work. Even the most egregious 'joke,' that of casting two actresses, can be overlooked, making the film even more strange. It accomplishes a lot, and it is no small feat.