The Devil and Daniel Webster
My favorite movie. An entertaining, humorous, perceptive and deceptively simple tale of morality told through dream-like imagery, with absolutely no use exploitation (aside from the use of a devil.) I can't really think of what else I'd want out of a story? 5 stars.