The Dog Who Wouldn't Be Quiet
Sebastian is an ordinary man in his thirties who is utterly devoted to his loyal dog and works in a slew of banal temporary jobs. As he moves fitfully through adulthood, he navigates love, loss, and fatherhood—until the world is rocked by a sudden catastrophe, upending his already turbulent life.
So abundant with warmth and vitality is this prescient Argentinian wonder, it’s a miracle that its 73 minutes can contain it. A funny, formally adventurous ode to the arbitrary phases of life, Ana Katz’s monochrome marvel pirouettes between the absurd, the mundane, and the existentially profound.