A very 'ooooh' type of film for me because yet another wonderful featuring of Setsuko but also from two other actresses I adore, Michiyo Aratama and Youko Tsukasa. First Ozu color film for me and it was absolutely stunning to see the mise-en-scene artfully used. The film felt like a beautiful realistic painting come to life.