The Invisible Frame
"It’s a fearful heart that builds a wall and it is a fearless heart that can live without it. And coming into contact with someone with a fearless heart, disarms you. You lay down your arms in the presence of a fearless heart, a wall-less heart. And it is a very solitary decision to have a fearless heart. It’s the real freedom."