The Little Girl Who Sold the Sun
In time, Sili forges a thriving business with her refreshingly low-key sales approach, cultivating a growing clientele of customers who go out of their way to buy her newspaper. But as the competition becomes increasingly desperate and cutthroat, Sili’s popularity soon places her in the crosshairs of rival peddlers who see her presence as a turf invasion and resolve to thwart her profitable enterprise by any means necessary.