The Lost Honor of Katharina Blum
The epilogue, featuring a newspaper editor's near-fascist rant about defending 'freedom of speech' and 'diversity of opinions' begs the question: is invading into people's private lives and robbing them of their honour 'freedom of speech'? A brilliant film everyone should see.