Octopuses are stupendous creatures.After so many TV wildlife programmes we take for granted extraordinary wonders. Here we have amorous goings on as filmed in the 60s by husband and wife Painlevé and Hamon. Among many qualities (e.g magnificent versatile escapologists), Octopuses are known for changing colour when expressing emotions; maybe some enjoying rapturous foreplay are tickled pink.