Hedi Jouini is the most popular musical star in Tunisian history. His songs inspire revolutionaries and conservatives alike. But why did he keep his fame hidden from his family? This doc reveals the story behind a man and his music, and offers fascinating insight into Tunisia’s cultural evolution.