The Mansion of Madness
Juan López Moctezuma, although a man of varied interests, is chiefly known among genre film fans worldwide for his three 1970s horror films, all of which were released in English-language versions: La mansión de la locura, Alucarda la hija de las tinieblas, and Mary, Mary, Bloody Mary.