The Million Dollar Hotel
The Million Dollar Hotel is a story of friendship, betrayal and the overwhelming power of unconditional love. A gang of unique outcasts and misfits live in a downtown Los Angeles flea-pit, known locally as the “Million Dollar Hotel.”