The Mother and the Whore
WHEN is criterion or a good substitute going to put this film out on DVD/blu?? I had to travel into another city to a college area video store (they're still around) to get a vhs copy. This film is amazing. It makes me want to live in France during the late 60s/early 70s and it's not even the most glamerous depiction of that time. The performances are amazing.