The Nun
Stylistically a huge deviation from the dominant Nouvelle Vague of the time, possessing a completely standard production and narrative a la a perfunctory Hollywood production of the '30s and '40s. But it’s all brought to life by the very consistent nature of the aforementioned aspects, which, combined with a tour-de-force dramatic performance from Anna Karina, make this an engaging, if quite gloomy affair. Very good.