The Red Phallus
16-year-old Sangay lives with her father, a traditional craftsman of wooden phalluses, in a remote valley of Bhutan. She is unhappy, feeling trapped and surrounded by people who live by their stringent beliefs, when her father discovers that she is seeing a married man from a lower social class.