The Romance of Astrea and Celadon
The young shepherd, Céladon, is being rebuked by his fiancée, Astrée, who suspects that he is cheating on her. Through utter desperation he throws himself into a roaring torrent river sweeps him away… Eric Rohmer’s vision of doubt, hazard and love.