The mother and father stayed with me more than the children ... I'm not sure what this says about me. I think the environment the parents created for the children as a result of their individual predicaments was so sad and so beautiful.
I remember not remembering anything from this movie except the begining. Now, I find this is one the most sensitive movies about childhood.