It's so baaad, that's it's actually funny. They didn't even have the script ready when they started shooting the scenes, that's why for most of the time it doesn't make any sense :)
I like Corman quite a bit sometimes, but he didn't even try with this one. It's not good in that corny, trashy and over-the-top way, and it certainly is not an effective thriller.