The Warm Money
Vera and Heike are two friends who aspire for a dazzling lifestyle, but don’t own any savings to do so. Vera decides to start stealing from men while sipping drinks with them in bars. When Heike takes over her job, her technique doesn’t prove as successful and she ends up being caught at once.