Here's the deal: Laura Palmer was a more interesting ghost than person. I was disappointed very few of my favorite characters showed up in the movie. Still, I did fall under its hypnotic spell after the messy first half. But I wish it had brought more conclusion to the characters I cared about. I know Lynch isn't one for resolution, but I don't feel I can ever leave Twin Peaks. Plus, the movie needed more humor.