This movie has bunch of weirdest characters I've ever seen on the screen and it works for the movie!
Eliding notions of identity and direction in its characters, Hellman and the wonderful scriptwriting duo explore the road trip dynamics with such tact and insight we ultimately understand their intentions are far more ambitious than they seem, and their success lies in the simplicity and sheer elegance of their craft.