Welcome to the Dollhouse
Dawn Wiener is a middle child in middle school in the middle of New Jersey. She is is known to her friends as “wiener dog” but then again, she really doesn’t have any friends. It is just a nickname she endures, and enduring is what she does most the time in this, her first year of junior high. She is in limbo — that place between childhood and adulthood known as puberty.