Wrong Rosary
A wonderful atmosphere from Istanbul, where a peculiar love story takes place: muezzin Musa falls for his neighbour, the Catholic nurse Clara. The story gets even more exceptional when Musa meets Yakup, who turns out to be connected with Clara. Different ambiances of a multi-religious and multicultural city.