Director Peter Lichtefeld’s debut is a quirky road movie featuring a charming performance from indie actor Joachim Król opposite Peter Lohmeyer (The Miracle of Bern). A poetic journey of self-discovery, Train Birds combines dry humor and a tender love story to form a gem of German ’90s cinema.