Going My Home: Episode 3
Ryota finds an old notebook belonging to his father and discovers with surprise that the red bonnet he found in the forest looks like two drops of water similar to those worn by the Kuna fairies. He also finds out that his father and Osamu have both been linked to a woman named Kumi.
Going My Home’s third segment further establishes the distinct vision of Palme d’Or winner Hirokazu Koreeda. His observation of everyday nuances marries perfectly with the lyrical, subtly humorous nature of the overall plot. Featuring two different yet equally charming trips to the local dentist!