My Sister
Imbued with the melancholy of teenage longing, Burcu Aykar’s luscious coming-of-age story illuminates the interior lives of two sisters who have lost connection with each other. Set in a time when Walkmans were objects of desire, this sun-bathed short ignites a sensual nostalgia for the 1980s.