Club sándwich
On a peaceful holiday at a seaside resort, single mom Paloma and her teenage son Hector enjoy a tranquil routine of morning swims, sunbathing, and poolside meals. Their close bond is put to the test when Hector meets Jazmin, a girl his own age, and experiences his first taste of love and desire.
The sweet stupor of lazy summer days gives way to stormy emotions in Fernando Eimbcke’s restless family drama, a tragicomic look at separation anxiety. Juxtaposing adolescent self-discovery with maternal possessiveness, Club Sandwich witnesses how small ripples of discord can grow into a tidal wave.