I, Anna
Bernie, a police detective, is distracted at the scene of a brutal murder by a brief encounter with the elegant Anna. He follows her and when they finally meet at a singles party, the mutual attraction is instantaneous. As he grows more attached, Bernie’s professional ethics come into question.