Medicine for Melancholy
In a rapidly gentrifying San Francisco, a one-night stand between two bohemians, Micah and Jo’, spins off into a woozy daylong affair. Their day is filled with tenderness, friction, and intellectual sparring as they explore their relationships with each other, the city, and their own Blackness.