She Mad: Bitch Zone
At a weeklong camp for teenage girls, a counselor leads the campers through a series of exercises that blend the language of female empowerment and body positivity with the kind of radical transparency that makes for good reality TV. The exercises culminate in a bizarre group confessional.
Vibe check! At a feel-good, self-care summer camp for teenage girls, a pastel-colored and platitude-filled comfort zone suddenly spirals out of control. Absurdly hilarious, She Mad: Bitch Zone is a spot-on satire of mainstream femininity and the reality TV imperative to “speak your truth.”