From the sweet pop of the early 60s to the disco of the 70s, the Gibb brothers, aka the Bee Gees, brilliant songwriters, capable of chaining planetary hits (“Words”, “How Deep Is Your Love”, “Jive Talkin’”, “Stayin’ Alive”, “Night Fever”…), have sold 220 million records.