La Résistante et le Collabo
A cross-portrait of two twenty-somethings in 1942: resistance fighter Noëlla Rouget and the collaborator who arrested her and deported her to Ravensbrück, Jacques Vasseur. After hiding for 17 years with his mother, Vasseur was sentenced to death in 1965. Noëlla refuses his death sentence.