Patti Smith: Dream of Life
This all-encompassing, award-winning documentary gives us a chance to discover the music icon Patti Smith behind closed doors. A very special portrait of a very special artist, this appropriately unconventional film was shot over 11 years and offers a vivid, often off-the-cuff insight into a legend.