2 Autumns, 3 Winters
Infused with whimsical charm and energy, this quirky romantic dramedy, shot both on 16 mm and digitally, stars Vincent Macaigne in a perfectly suited role. Stylistically playful and emotionally realist, 2 Autumns, 3 Winters_ is reminiscent of both Valérie Donzelli and American mumblecore.