Adoniran, Meu Nome é João Rubinato
Adoniran Barbosa bears the title of greatest São Paulo samba singer of all time. Through the artist’s personal collection, rare archive images and testimonials from friends and family, discover a multifaceted character who portrayed his São Paulo in songs and radio characters.