Catarsis - La Guachina
Jorge confesses to Tio Gustavo what happened to him and promises revenge. Nina puts Fabian under the care of a therapist and makes up with Guachín. Is El Pastor hiding a big secret? El Rata and El Chorito take justice into their own hands.