The Curiosity of Chance
An already ‘out’ and eccentric teenager recruits a bizarre circle of friends made up of two oddball outcasts, a straight jock he’s crushing on and a drag queen, to help him bring down the homophobic bully threatening his would-be peaceful, high-school existence.