A 12 year old boy, Tonio, is run over by a car. Before he loses his senses, Tonio sees something which will change his life. When he wakes up from being in a coma, he casually comes into contact with a man who is dying.
Southern Italian filmmaker Edoardo Winspeare (Live Blood) directs this spiritual tale set in the glowing light of the Mediterranean. Accompanied by the enveloping, folkloric music of local band Officina Zoè, the film explores today’s world as seen from the eyes of a child on the margins of society.