Touch of Crude
Nicolas Winding Refn taps into fashion’s power to suggest strange and enticing worlds in this advert created for Prada. Influenced by the experimental cinema of Kenneth Anger and with hints of Lynchian surrealism, this enigmatic film conjures up an atmosphere that lies between danger and sensuality.